Me and my shadow (Ja i moja senka)

Jedna od ovogodišnjih nagrada Dojče velea za rad na internetu otišla je projektu „Ja i moja senka“ (Me and My Shadow). On detaljno objašnjava kakve tragove svi mi ostavljamo na internetu i kako se zaštiti na mreži…

 

Ukoliko koristiš računar, surfuješ internetom sašlješ sms putem mobilnog telefona, kupuješ proizvode na internetu (on line kupovina) , ti ostavljaš digitalnu senku odnosno trag svega onoga što na računaru, internetu ili mobilnom telefonu radiš. Zato dobro razmisli pre nego što uradiš bilo šta zbog čega bi jednog dana  žalio ili bi ti sebe izložio negativnim uticajima.

Leave a Reply

