Od sada će naši Facebook prijatelji, ili možda i šira publika,
da znaju još više o nama, šta trenutno radimo i kako se osećamo.
Da li ste primetili novine na svom timeline-u? Kada želite da napišete status, pored dosadašnjih opcija za biranje sa kim, kada i gde, pojavio se novi simbol – emotikon. Šta on predstavlja?
Klikom na njega javlja vam se padajući meni sa nekoliko opcija: Feeling, Watching, Reading, Listening to, Drinking, Eating. Dakle, možete da pišete sve manje kako biste mogli da se izrazite kako ste i šta radite. Za svaku od opcija nalaze se dodaci: Feeling – ima nove emotikone; Watching nudi televizijske programe, filmove; Reading – knjige; Listening to – grupe, pevače, pesme; Drinking – razne vrste pića; Eating – pogađate, hranu.
Gde su knjige, pića, hrana, programi – tu su brendovi, prozvođači, usluge koji su prisutni na najvećoj društvenoj mreži. Jasno je kao dan da Facebook želi da obogati korisničko iskustvo, animira korisnike novim opcijama, ALI i unapredi način promocije brendova.
Za sada nije jasno na koji način Facebook generiše opcije, ali ne preostaje nam ništa drugo nego da pratimo.
Šta vi mislite o ovim promenama?
Preuzeto sa: Homepage-facebook je ostao emotivan