Facebook-ova milijarda…

Više od milijardu korisnika svakog meseca se loguje na svoj Facebook Facebook2nalog kako bi bili u kontaktu sa prijateljima, kačili fotografije i postovali o politici, religiji ili društvenom životu svojih mačaka i dece.

Osnivač Fejsbuka Mark Cukerberg saopštio je u četvrtak da je Facebook prešao prag od jedne milijarde aktivnih korisnika. U julu 2010. godine, Facebook je imao 500 miliona korisnika.

Procenjuje se da gotovo polovina internet korisnika na svetu – njih oko 2,5 milijarde, sada koristi Cukerbergevu društvenu mrežu. Većina njih – 81 procenat – živi van SAD i Kanade – u Brazilu, Indiji, Indoneziji, Meksiku. Mnogi se loguju preko mobilnih telefona, a Fejsbuk sada ima 600 miliona mobilnih korisnika.

v261886p0Ljudi koji se “kače” na Facebook su mladi, u proseku imaju 22 godine. Zanimljivo je i da većina njih nisu stvarni, već je reč o duplikatima ili lažnim nalozima.

Korisnici, koji najmanje jednom mesečno posećuju tu društvenu mrežu, ostvaruju preko 1.13 biliona lajkova (to je broj sa dvanaest nula!), ubace na Fejs oko 220 milijardi slika i postave oko 17 milijardi informacija o svojoj lokaciji preko GPS-a ili aplikacija poput Forsquarea.

Pazite kako se ponašate na Fejsu!

Ipak, i pored slavljeničke atmosfere, mnogi mediji uz vest o milijardu korisnika koriste da napomenu da Facebook, ipak predstavlja pretnju korisnicima, jer mnoga evropska regulatorna tela i druge svetske ustanove za zaštitu podataka sumnjaju da kompanija ne štiti korisničke podatke dovoljno dobro.

Postoje optužbe da ih Facebook čak ustupa trećim licima uglavnom radi ciljanog oglašavanja, a nedavno je kompaniju potresla i “afera curenja korisničkih podataka“, koja je kasnije demantovana. Pre toga je EU zakon obavezao Facebook na ukidanje opcije prepoznavanja lica.

Sve što nismo pročitali Facebook-u, a trebali biste znati.

 

Advertisements

2 thoughts on “Facebook-ova milijarda…

    • Uh, to je malo komplikovano za objasniti preko poruke. Morate prvo da napravite različite kategorije (idete u Post, pa Category), kao što su na ovom blogu npr Kategorija Početna, O nama, O mentorki, O blogu i sve ostalo što ima u meniju. Kada napravite kategorije, imate opcije Appearance, pa Menus (tj. meni). U meniju dodajete kategorije koje ste napravili, a potom ih kursorom misa namestate ih da budu padajuce. Nadam se da ce biti od pomoci ovo uputstvo. 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s