Dajana

Moje ime je Dajana, učenica sam prvog razreda Srednje Tehničke škole. Imam 15 godina i živim u Somboru. Volim da slušam muziku. U slobodno vreme volim da se družim i da pročitam neku dobru knjigu na preporuku svojih prijatelja. Upisala sam Srednju Tehničku školu, jer mi je smer koji sada idem delovao jako zanimljiv, i mislim da je taj smer dobra osnova za moje dalje školovanje. Pravljenje bloga mi je zanimljiva ideja, i to je nešto novo za mene pa sam želela da se oprobam u tome.

Leave a Reply

